Klanten van Tourust Garage worden geacht akkoord te gaan met deze algemene voorwaarden.
De garage bevindt zich in een bedrijvenpark. Dit wil zeggen dat het gehele terrein privé grond is die gedeeld wordt met andere bedrijven. Respect voor de buren is dus een must bij het betreden van dit terrein.
Wij hebben 2 parkeerplaatsen voor onze garage. Deze worden gebruikt voor het afleveren of ophalen van de wagen. Er wordt in geen geval op de andere plaatsen geparkeerd! Wij zijn niet verantwoordelijk voor ongevallen op het privéterrein of de parkeerplaatsen zelf.
Tourust Garage is verzekerd voor eventuele schade aan de voertuigen die ontstaan tijdens de werken. Bij eventuele schade zal hier dan ook een verzekering dossier opgesteld worden om de gelede schade te herstellen/vergoeden.
Tourust Garage werkt met een vast uurloon tabel. Deze kan wijzigen naar gelang andere prijsstijgingen van toepassing zijn.
Tabel met uurloon is steeds te vinden op onze website. www.tourustgarage.be
Aangezien we met een uurloon werken is het niet toegelaten bij de wagens te blijven als er gewerkt wordt. Hierbij mogen we geen afleiding hebben om vlot en zonder fouten te kunnen werken.
Voor grotere projecten kunnen we een kostenraming maken. Deze geeft een richting van de kosten maar is nooit bindend. Als we gedurende de werken zaken opmerken die onderliggend zijn en het risico vormen buiten het budget te gaan zullen we dit laten weten aan de klant. Dit kan zowel per mail, per telefoon of na afspraak met de klant ter plaatse.
Wij werken uitsluitend op afspraak. Het is dus niet mogelijk de wagen gewoon af te zetten aan onze garage of binnen te springen als je zou zien dat we aanwezig zijn.
Afspraken kunnen gemaakt worden per telefoon, mail en facebook.
Bij onderhoudswerken of kleine herstellingen die langer duren dan 1 week wordt er op het einde van elke maand een tussentijdse factuur gemaakt.
Bij projecten waarbij de raming boven de 3000 euro gaat werken we met een pre-pay systeem, wij maken een factuur op basis van de kostenraming.
Pas als deze betaald is komt het voertuig binnen en starten we aan de werken. Als dit budget bijna op is contacteren we de eigenaar om de stand van zaken te overlopen. Als blijkt dat de eigenaar de eventuele extra kosten niet wil betalen zal het project gestopt worden en word er verwacht dat de eigenaar dit binnen de 14 dagen komt afhalen. Als het project er na deze termijn nog staat zullen wij zorgen dat het afgeleverd wordt bij de eigenaar zelf. Kosten voor transport worden uiteraard gefactureerd
Op het einde van het project wordt er een credit nota gemaakt voor het resterende bedrag.
We hebben geen plaats over in onze werkplaats. We zijn dan ook niet in de mogelijkheid voertuigen in opslag te nemen
Een voertuig die afgewerkt en gefactureerd is word geacht snel afgehaald te worden.
Voertuigen die langer dan 7 dagen na factuurdatum blijven staan zullen wij standgeld voor rekenen.
Dit aan 10 euro per begonnen dag exclusief BTW.
Klanten worden zonder tegenbericht geacht akkoord te gaan met volgende zaken:
- Persoonsgegevens worden bijgehouden, deze worden in geen geval aan derden door gegeven.
-Toestemming voor het gebruik van beelden opgenomen door werknemers/derden tijdens werkzaamheden: Foto’s en/of de opname van beelden die van mij of door mij werden genomen tijdens de werkzaamheden. Kentekenplaten zullen ten alle tijden onleesbaar gemaakt worden.